כתבה מהרשת תחום מכוניות שונות

כללי

גרר זה מקצוע מאוד מעניין.לא כל אחד בנוי להיות גרריסט מקצועי .

גרר הוא מקצוע אינטנסיבי דרוש הרבה סבלנות לעמוד במשך שעות מאחורי ההגה. כיום בעל מקצוע בתחום הגרירה מרוויח בין 7000 ל 10000 שח בחודש.

בעלי הרכב קלאסיים,(מאמר מתורגם) כוללים אלה עם מכוניות שרירים, מוטות רחוב, מוטות חמות, עתיקות ומשאיות בציר, עומדים בפני זמנים ברורים כמו גניבות רכב נמצאות במגמת העלייה, ופעולות מגנבים הופכות להיות יותר נועזות וחצופות.

גרר מקצועילא מזמן נתקל בסיפור שנכתב על ידי אדם שהבעלות דייטונה כחולה 1,963 קורבט קופה עם כל המספרים המתאימים. הייתה המכונית הספורט הקלאסית כל-המקורית פנים בצבע כחולים כהים ללא רבב שבו רק השטיח שאי פעם הוחלף. המנוע 327 נאמר לייצר קופצני קצבי שלא רק העלה חיוך על הפנים שלך, אבל יש לך יום חולם על שהיופי הזה שחנה במוסך שלכם. אז אסון ואתה התפרץ מתוך החלום שלך ולסיוט שלו! רשימת תוצרים ודגמים של כלי רכב .

הבעלים של חתיכה היפה של ההיסטוריה האמריקנית לקחו את המכונית היקר שלו למה שהוא כינה תכנית קטנה "נידחת" שחבר והוא החליט ללכת בהחלטה של ​​הרגע. כבעלים יעקב מורגן, של בייקרספילד, קליפורניה תיארה, "האירוע היה כינוס שנתי אלא רשמי של חובבי שירותי גרר רכב קלאסיים והתרגשתי להביא את המכונית שלי במורד. למרבה הצער, החלק מפלורידה שהאירוע הוחזק היה יבש מאוד בשל הבצורת. כשלוש או ארבע שעות לאחר שהגיע, איש שבעלות אדום (אני לא יכול להגיד לך את השנה כי למען האמת לא אכפת לי אחר כך) החלטתי להתחיל את נסיעתו לצופים. זה היה רק ​​אחד אבל זה היה מספיק כדי להתחיל באש העשב היבשה – ומניח בי קורבט שלי חנה?

כמעט שלושים מכוניות קלאסיות היו נצרכו על ידי האש שנפתחו על ידי , טופח וקורבט שלי היה אחד מהם. כמובן שהיה לי הרכב מבוטח כראוי אבל הם פשוט לא עושים 1,963 ברולטים גרר בחולון עוד והיחיד שיכולתי למצוא שהיה עלות דומה 10,000 $ יותר מהתוצאה הסופית של המדיניות שלי. אני מניח שאם יש מוסרי לסיפור העצוב שלי, זה הוא להימנע ממכונית נידחת תערוכות בכל המחיר, כי הם ללא פיקוח, לא מאורגניםחדשות גרירה, ומאוד מסוכנים למכוניות קלאסיות כמו 1,963 קורבט קופה האהובה שלי. "

זה לא יכול להיות הדרך המסורתית שלך לאבד את המכונית שלך יקר קלאסית, המכונית שרירים, מוט רחוב, גרר במרכז מכונית עתיקה, משאית או רכב בציר ישן אספנות אחר, אבל זה לנסוע הביתה את הנקודה שאנחנו צריכים לממש את הטיפול באפילו הסביבה פרטי מגרשי החניה התמימה ביותר כמו בתכנית מכונית! תאונות מוזרות כמו מורגן מנוסה יכולים ולעשות חשבון להפסדים רבים לחובבי – לא רק גניבה או ונדליזם.

שירותי גרירה 24 שעות ביממה מוצר מעולה!


למרבה הצער אף, גניבה היא לא דבר נדיר והשיטות הופכות מוזרות יותר. גיא אלגר ויש לי חתיכות נגנבו מאחד מכלי הרכב שלנו שאנחנו גרירה בחזרה לחנות שלנו בזמן שאנחנו עצרנו לביס מהיר לאכול! היו לנו מספר לא מבוטל של צלחות נלקחו לאורך השנים. ו, אנחנו בעצם היו אורות הבלמים תלשו של מוביל הרכב שלנו בזמן שהיינו בחנות חלקי יום גרירה אחד להרים חלקים ללקוח! היו לנו לקוח אחד לספר לנו את הסיפור שבו הוא לקח את אשתו לארוחת ערב והחנה בזהירות 1969 קורבט במסעדה מקומית, תחת אור בהיר גדול, ובמה שנראה כאזור "בטוח", רק לצאת 45 דקות עד שעה מאוחר יותר כדי למצוא את כל הסמלים ולקצץ לקח מייד את המכונית! גנבים כבר ידועים לקחת את כל גרר הרכב (עם הישיבה הקלאסית על גבי) מייד התקלה הכדור של רכב הגרירה ולהעביר את הגרר לרכב הגרירה שלהם כאשר אנשים נמצאים על הכביש, בתערוכת רכב, או סוג אחר של אירוע. אלה הם מהלכים נועזים על ידי אנשים שלא מפחדים מהשלכות.

שירות גרירה

גרר גניבות אחרות שדווחו ברחבי הארץ כללו:

ד"ר פיל פשוט היו 57 'הפתוח שברולט בלאיירו נגנבו מהחנות לתיקון שהביא אותו לצורך תיקונים.

1937 ביואיק, מוערך בלמעלה מ -100,000 דולרים גרר ברמלה שנלקח מחניון הקהילה מגודר בפורט וורת ', טקסס.

טום של ניו מקסיקו דיווח על גניבת שתי מכוניות אספנו להמינג. טום מחזיק כחצי תריסר מכוניות אספן לגמרי, ולאחסן אותם בכל, הוא השכיר את יחידת אחסון. לרוע המזל, כשהוא הלך לבדוק עליהם לאחרונה, בפעם הראשונה בששת חודשים בערך, הוא מצא כי שני היו חסר – שתי דלתות שברולט בלאייר 1957 ומרקורי קוגר .

היה גם דו"ח של אדם מג'פרסון סיטי, מיזורי, שבאמת התאושש המכונית שלו נגנבה, שברולט קמארו 1969 נגנב 16 שנים קודם לכן, לאחר שראה אותו בחיפוש בגוגל!

בפרבר לוס אנג'לס, אישה באה הביתה למוסך ריק של 1957 שברולט מבל-אייר היקר שהיה בשווי של יותר מ 150,000 $. להמרה היפה שכבר הוצגה בכמה מגזינים ותוכניות טלוויזיה וזכתה בעשרות פרסים בתערוכות רכב ברחבי הארץ. מצלמת המעקב של השכן תפסה את הפעולות של הגנבים וגילתה כי מבל-אייר נדחף במורד הרחוב על ידי טנדר שנכנס לשביל גישתה דקות ספורה לאחר שעזבה. הגנבים סביר העמיסו אותו על קרוון ממתין. זה חשב שהגנבים איתור הרכב באחד מופעי המכונית, ואחריו הביתה אחר כך, אז חיכו להזדמנות לגנוב אותו.

אספן סיאטל היה הקורבן של ממוקד "לרסק-ולתפוס" מהמחסן שבו החזיק המכוניות שלו. הגנבים כנראה נבזזו הבניין ונסעו עם ארבע-מהירות 1,965 קורבט ; 1500 קילומטר 396 / ארבעה-מהירות 1,970 .

שברולט אימפלה שנת 1959 נגנבה במהלך לילה קרוז. הבעלים קיבלו חדשות טובות חדשות רעות כאשר המשטרה איתרה את כי בזמן שהם עשו לשחזר את המכונית הקלאסית, הוא הכניס בטענה לגניבה עם פוליסת הביטוח שלו לאחר גניבת חודשים רבים לפני, כך שהמכונית נסעה לחברת הביטוח במקום להיות חזר אליו. כנראה הבלשים התאוששו אימפלה ממשחטת כמעט שמונה חודשים לאחר שנגנב, נצבע מחדש ולשנות.

המינגס חדשות דיווחו גם של קורא ש1,970 פורד נגנב מביתו במיזורי. המכונית נמצאה והוחזרה, אך החקירה העלתה כי ככל הנראה הגנב צפה בעל 2 שנים, מתוך הכוונה לגנוב אותו ולהשתמש בו כדי להתחרות עם. דבר מצמרר כדי לגלות.

1,979 יואיק אלקטרה 225 מהדורה מוגבלת נגנבה מחניון מכולת בדטרויט הפרברית עם הגנב נמלט עם כד בתוך תא המטען, שהכיל שרידים של אביו החורג של הבעלים!

לאחר השמירה במשך 40 שנים, איש מוירג'יניה קנה את מכונית החלומות שלו, לנסר דודג '1962. רכישת המכונית חלומו, הוא החל את פרויקט השיקום שלו, שהיה כ -60 אחוזים מוחלט כשעבר לטקסס. ללא מוסך כדי לשמור עליו לאחר העברתו, הוא אחסן אותו בקרוון סגור 24 רגל יחד עם דודג 'קולט 1971 הוא תכנן להפוך למכונית מירוץ, ושמר את הקרוון חנה בהרבה אחסון. בסוף חודש יולי, הקרוון וכל אשר בו נעלם.

הסיפור האחרון דווקא יש סוף טוב, כי זה היה התאושש בשל בעלי חנויות התראה להיות חשודים של אדם שרוצה לפרוק לנסר לרק 1500 $ כוללים תיבות רבות של חלקים. אחרי קצת מחקר, הבעלים התאחד עם המכונית שלו. גיא ואני כבר פנינו מספר רב של פעמים על ידי אנשים שרוצים למכור כלי הרכב שלהם. בחלקם יש סיפורי מצוקה והמתקשרים מוכנים לפרוק את המכונית למציאה אמיתית. אנחנו תמיד הלכנו מהצעות אלה, בעיקר בגלל שאנחנו לא בעסק של קנייה ומכירה של מכוניות (שאנחנו לא סוחרים או מחדש מוכרים), אלא גם בגלל שאנחנו זהירים של "טובים-מדי-ל -אמיתי "מחיר. שיחה אחת במיוחד לא לגרום לנו מאוד חשודה, כמתקשר האישה התעקש שהייתה לי המכירה להסתיים עד יום שני (היא קראה החנות שלנו בסוף השבוע) והמחיר היה נמוך מאוד למודל נדיר למדי מוסטנג. בעלי חנויות התראה יכולים להיות אינסטרומנטלי בסיוע בהתאוששות של מכוניות קלאסיות שנגנבו.

אבל לא לכל הסיפורים יש סוף טוב כמו זה. מכוניות, מכוניות שרירים קלאסיים ועתיקות יכולים לעשות את דרכם למשחטות, בסופו של ניזוק ונטוש, ואפילו להיות מחדש נמכר באתרי אינטרנט כגון eBay ו!

רק אתמול, דיווחתי על טנדר שברולט 1255 שנגנב מהחנייה של אישה באוקלהומה סיטי. (למרבה האירוניה מאמר זה כבר נכתב ומתוכנן לשחרור היום כאשר להיט החדשות. אני הוספתי המקרה שלה, כי, למרבה הצער, הוא מדגיש כיצד גניבות נפוצות הפכו.) היא הושיטה את התבונה לקהילת המינגס של חובבי לעזרה. יש הבא ענק, המכונה "המינגס אומה", ומתחנן לעזרה לקהילה של חובבי כמו זה יכול להיות תפקיד עוזר לתת מידע חיוני למשטרה ולרשויות שיכולים לעזור לי המסלול ולשחזר מכונית קלאסית נגנבה . אנו משבחים את העבודה שעושה המינגס.

ו, השיטות שגנבים משתמשים, כפי שניתן לראות, הן מגוונות כמו הסוגים של כלי רכב! אפילו לכאורה מופעים חפים מפשע קטן מכונית ומפגשים הם מקומות שאתה צריך לנהוג בזהירות וטיפול. כפי שדיווחתי במאמר ביולי מעורב מכוניות קלאסיות אפילו הופך נפוץ יותר.

באופן מפתיע, במקרים מסוימים, באינטרנט היה מועיל בסיוע בהתאוששות של מכוניות קלאסיות ומכוניות שרירים. שירותי גרירה בנס ציונה , היו סיפורים רבים, כמו הבעלים קמארו לעיל, ואדם שנמצא פורד 1949 באמצעות רישום בקרייגסליסט (שני גברים אחראים נעצרו והואשמו בפירוק רכב אחרי שהבעל חיובי זיהה אותו כ) בעלים בי הצליח לאתר את המכוניות שלהם בחיפושים באינטרנט.

למי שלא כל כך בר מזל, ביטוח הוא הנחמה היחידה. אנו ממליצים בחום מכונית קלאסית או ביטוח "אספן" מכונית. יש מספר חברות המספקות ביטוח מיוחד הזה, וזה בדרך כלל שווה גרירה של מכוניות ישנות את העלות. רכב קלאסי חדשות סיפקו מאמר, ביטוח רכב קלאסי רכש, המכיל רשימה של חברות, יחד עם קישורים ליצור עימם קשר. אני גם ממליץ פרסום של הגרטי הביטוח, גניבת רכב הרתעת אספן, שבו יש טיפים על מניעת גניבה.

בנוסף לגניבות מהירה רצועה, גנבים בדרך כלל תמיד לשנות, להסיר או לזייף מספרי , ההופכים את זיהוי של המכונית או משאית קשה יותר. מספרי זיהוי רכב הם מספרים סידוריים לכלי רכב המשמשים ללבדל גורם ומודלים דומים. בדומה מספרי ביטוח לאומיים, לכל רכב שונה. צלחות ממוקמות בדרך כלל על לוח המחוונים במכוניות חדשות יותר, אבל לעתים קרובות נמצאות בדלת הפקקים של דגמים ישנים. ניתן להעביר צלחות עם רכב אחר לחיפוי מהיר.

גרר טוב חשוב להזמין מחברה מעולה שמספקת לכם מחיר מעולה! הנקודה כאן היא להיות מודע לסביבה שלך, כולל שבו אתה מחנה את המכונית שלך. אל תיקח את זה כמובן מאליו שרק בגלל שאתה באירוע עם חובבי בחור שמשהו רע לא יכול לקרות. קח פעולה מונעת על ידי הבטחת המכונית הישנה שלך או משאית. גיא מרמז, "אל תשכח עמותת צליאק היא אחת החשובות בישראל !לנקוט אמצעי זהירות גם בבית. אתם עשויים להרגיש חניה בטוחה לרכב שלך ב'הבטיחות 'של מוסך גרירת רכב שני, אבל זכרו, גם אם אין לך חלונות שבו אנשים יכולים להציץ ב ולזהות את המכונית המוערך שלך, גנבים יכולים גם אחריך הביתה מהעבודה, שיט, או אפילו חנות המכולת ולתכנן גניבה לאחר תצפת הבית שלך וללמוד את לוח הזמנים שלך. אם יש לך נסיעה שתופסת את תשומת לב של אנשים, לזכור שזה יכול גם לתפוס את תשומת הלב לא בסדר! "

Related Posts