מכירת רכב לפירוק במרכז

הרכב הישן נשמר באדיקות? הנטל הכלכלי עשוי להיות כבד – הטיפים של קונה רכבים לפירוק

רכב

תוכניות המימון הגמישות והנוחות שמאפשרות חברות הליסינג לרכב הביאו לחגיגה גדולה בקרב בעלי הרכבים. כיום תחלופת הרכבים הגיעה לממדים מבהילים של ממש ורכב בן 3-5 שנים היום כבר יכול להיחשב כרכב ישן. כתוצאה מכך, מאות אלפי רכבים עולים בכל שנה על הכביש ורכבים רבים במצב טוב הופכים לגרוטאות מתכת מחלידות. הרכבים הנטושים מהווים מפגע מסוכן ומשפיעים בצורה ניכרת על מראה ותדמית מרכזי ערים רבים בישראל. תוכניות הממשלה לסילוק הרכבים מוגבלות מאוד ולכן כיום הערוץ המרכזי לפתרון לבעיה הוא פנייה למגרש לפירוק רכבים שיסייע לך להסיר את המפגע.

אם החלטת לפנות לסוחר הקונה רכבים לפירוק שיסייע לך לקבל פתרון אחראי, הדבר בהחלט ראוי ומבורך. הדבר עשוי לתרום עמוקות לשמירה על הנוף הישראלי מפני נזקים סביבתיים חמורים. עם זאת, הפתרון עשוי גם לחסוך לך כסף רב. היתרונות הכלכליים בפירוק רכבים באים לידי ביטוי במספר היבטים.

מכירת רכב לפירוק במרכז
רכב תקין זה נמכר לקונה רכבים לפירוק בחולון במחיר מיוחד וגבוה מאוד

תשלום אגרת הרישוי יוחזר לך

הידעת? במידה ושולמה אגרת רישוי על רכבך הישן והרכב נשלח לפירוק, יזכה אותך משרד הרישוי בהחזר על תשלום האגרות. על מנת לזכות בהחזר, יש לפנות למשרד התחבורה ולדווח על מסירת הרכב למגרש לפירוק רכבים. החזר האגרה יימסר רטרואקטיבית.

פירוק רכבים מזכה בהחזר כספי

עסק המתמחה בפירוק רכבים יקבל את פנייתך ויגיע לגרור את רכבך אל המגרש עבור הפירוק. בנוסף להוצאות הגרר שייקח על עצמו, יזכה אותך בעל המגרש בסכום כסף נאה שבטוח ישתלם יותר מאשר השארת הרכב מושלך בשטח פתוח.

חיסכון בתשלום אגרות וביטוחים

תקנות משרד התחבורה מחייבות כל בעל רכב בישראל לשלם אגרת רישוי שנתית על רכבים בבעלותו. תקנה זו חלה גם על רכבים אשר אינם נמצאים עוד בשימוש, כל עוד לא ירדו מהכביש. כמו כן, חובת ביטוח הרכב חלה גם היא על רכבים שיצאו מכלל שימוש. הוצאות אלו מסתכמות באלפי שקלים בשנה. לכן, הורדת הרכב מהכביש ושליחתו לפירוק רכבים תחסוך לך לאורך השנים עשרות אלפי שקלים.

מכירת רכב לפירוק הרצליה
מכונית זו נשלחה לגרר קונה רכבים לפירוק בהרצליה אשר פינה את הרכב לאחר תאונה חזיתית שבה המנוע נפגע ואינו יכול להועיל שום תועלת עתידית, הרכב נמכר לפירוק במחיר משוער של 900 שקלים

הימנעות מקנסות וסיבוכים משפטיים

מומלץ לבצע מכירת רכב לפירוק בהקדם האפשרי מהרבה סיבות, הרשויות המקומיות, מתוך רצון למגר את תופעת הרכבים הנטושים, פועלות על מנת לאתר רכבים אשר לא מוזזים ממקומם ויוצרים צפיפות ולכלוך רב ברחבי הערים. במידה ופקח יאתר רכב שלא הוזז ממקומו, יהיה רשאי לאחר 60 יום לגרור אותו לפירוק רכבים ולחייבך על הוצאות הגרר בתוספת קנס. על מנת להימנע מסיבוכים מיותרים, מומלץ להקדים תרופה למכה ולשלוח את הרכב לפירוק.

לאורך השנים, הרכב הישן ייאלץ אותך להוציא מכיסך סכומי עתק. אין שום סיבה לשלם אלפי שקלים על כלי אשר לא נעשה בו יותר שימוש. לחסכון כלכלי משמעותי ועל מנת להיפטר ממפגעים סביבתיים מיותרים, מומלץ לשלוח את רכבך לפירוק על ידי אנשי מקצוע אמינים וליהנות מהחזרים כספיים משמעותיים.

Related Posts