משלוחים של מצברים על ידי מאור מצברים

רכב

כאשר לא ניתן להפעיל את תעודת האחריות, או כאשר התוקף שלה עבר, כדאי לדעת שיש חברות המציעות שירותי משלוחים של מצברים עד הבית.

יש דגמים שונים של מצברים, המיוצרים בארצות שונות על ידי חברות שונות, כשהמשותף בין כולם הוא שלכל מצבר יש תאריך תפוגה. חלק מן המצברים מיועדים להחזיק מעמד כשנה וחלק לשלוש וארבע שנים, ויש גורמים שונים המשפיעים על אורח החיים של מצבר לרכב. הגורם הראשון הוא כמובן איכות המצבר, הגורם השני הוא התאמה נכונה של המצבר לסוג הרכב, והגורם השלישי הוא שימוש נכון במצבר ותחזוקה מתאימה. כאשר המצבר נגמר ויש צורך בהחלפה למצבר חדש, כדאי להכיר את האפשרות להזמין משלוחים של מצברים עד הבית.

הזמנה של מצברים מחברת מאור מצברים
https://izikway.com/

למה לא להפעיל את תעודת האחריות?

הפעלה של תעודת האחריות זו אפשרות נבונה, אך לא תמיד מציאותית. ראשית, גם תעודת האחריות הארוכה ביותר מכסה רק שנתיים וכבר ציינו קודם שיש מצברים הפועלים ארבע שנים. במהלך השנתיים הנוספות, אין כיסוי מטעם היצרן, ולכן כדאי לדעת שיש אלטרנטיבות אחרות.

כמו כן, בחברות רבות האחריות בתוקף רק אם מגיעים לאחד מנקודות השירות של היצרן. כלומר, אם נתקעתם עם הרכב באמצע הדרך או שהרכב לא מניע בבוקר בחניית הבית, הזמנת הגרר היא על חשבונכם. בעיה נוספת היא כאשר אתם נופלים בין הכיסאות, כלומר – יש תעודת אחריות, אך היא אינה מכסה את המקרה שנקלעתם אליו, ולכן חשוב לקרוא את האותיות הקטנות של כל תעודה ולראות באילו מקרים מדובר.

מהו שירות משלוחים של מצברים?

בישראל יש כיום מספר חברות המציעות שירות עד הבית לתיקון והחלפת מצבר. שירות זה כרוך כמובן בתשלום, אך הוא חוסך לכם את הצורך לגרור את המכונית למוסך מורשה ולהמתין זמן רב עד לפתרון התקלה. את השירות ניתן להזמין לבית, למקום העבודה ולכל מקום אחר בו נתקעתם עם רכב לא מניע, כאשר הבעיה לכך היא המצבר.

מצברים למכונית

זקוקים למשלוח של מצבר? יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון

כשאתם נתקעים במצב בו האוטו לא מניע ואתם לחוצים בזמן, חשוב להזמין את השירות מחברה מקצועית ואמינה. חברה מקצועית תשלח אליכם איש מקצוע בהקדם האפשרי, מצויד בכל המכשור הנדרש, והוא ידע להתאים את המצבר הנכון לרכב ולהציע לכם מצברים איכותיים שישרתו אתכם ביעילות לתקופה ארוכה. האמינות מאד חשובה כאן מכיוון שלא תמיד הסיבה לכך שהרכב לא מניע קשורה למצבר, וגם כאשר כן מדובר במצבר, לעתים ניתן להעיר אותו באמצעות התנעה עם כבלים. חברה אמינה לא תמכור לכם מצבר אם אין בכך צורך אמתי וגם לא תגבה מכם מחירים מופקעים.
נקודה חשובה נוספת היא אחריות החברה לשירות שהיא מספקת. אם הזמנתם את השירות, ותיקנו או החליפו לכם את המצבר ולאחר מכן התעוררה בעיה, חשוב שתהיה כתובת לפנות אליה ומענה זמין ומקצועי.

Related Posts