ביובית – הפרמטרים המשפיעים על עלות השירות

שאיבת ביוב

סביר להניח שאם אתם זקוקים לשירותי ביובית, אחד מהפרמטרים שיעניינו אתכם נוגע לעלות השירות. אז אחד הדברים שחשוב שתדעו הוא שישנם מספר פרמטרים שהינם בעלי השפעה על עלות השירות:

סוג השירות של ביובית

תמונות של ביובית
ביובית – כן הדבר הגדול הזה

עוד לפני שאתם מחליטים להתקשר למומחה ביובית נגיד שאתם מתגוררים ברמת גן, חשוב מאוד לאתר את ספק השירות באזור שלכם. איך תעשו זאת? פשוט מאוד! בכמה לחיצות אתרו בעזרת דפדפני האינטרנט או הקלידו בשירותי החיפוש ביובית ברמת גן וכך תמקדו את החיפוש שלכם, למה זה כל כך חשוב? פשוט מאוד…. למצוא חברה אשר שואבת ביוב שיש לה משאית ביוב קרובה למקום מגוריכם ישפיע ישירות על העלות של ההזמנה של השירות ולכם חשוב מאוד לחפש שאיבת ביוב ברמת גן או כמובן בהתאם לאזור שאתם גרים.

ניתן לבצע באמצעות ביובית פעולות שונות, כאשר העלות תהיה למעשה תלויה בסוג השירות.
כך יוצא, שאם אתם זקוקים לשירות של פתיחת סתימות ביוב העלות תהיה תלויה במורכבת הסתימה.
עלות השירות של שאיבת ביוב תהיה תלויה בגישה אל המקום, בכמות הביוב ובשאלה אם יש צור גם בפינוי השפכים כרוך גם בתוספת של תשלום אגרה.

אם אתם זקוקים לשירות של שאיבת בור שמן ופינוי השומן, העלות תשתנה בהתאם לגישה אל הבור וכמות השומן גם במקרה הזה יש לצרף את העלויות של פינוי השפכים.

המחיר של פתית סתימה אשר נגרמה עקב שורשים בביוב, תלויה במורכבות העבודה ,כמות השורשים והפעולות השונות אותן יהיה צורך לבצע על מנת להוציא אותם. לפתוח את הסתימה זה חשוב מאוד,אך חשוב מאוד לדאוג שהיא לא תיווצר שוב בעתיד, בין אם זה סתימה באמבטיה או בבור ביוב.

העלות של שירות שאיבת הצפות יהיה תלוי בדרך כלל במיקום ובגישה למקום, בסוג הביובית ובמורכבות העבודה.

שטיפת קווי ביוב הוא שירות שהעלות שלו תהיה תלויה ברוב המקרים בהחלטות שונות של החברה.

סוג הביובית

ישנם סוגים שונים של ביובית, כמו לדוגמא, ביובית נמוכה אשר יכולה להיכנס גם אל מקומות עם פתחים צרים או קירות נמוכים אליהם ביובית רגילה אינה נכנסת כמו לדוגמא חניונים. מומלץ לחפש חברת ביוביות אשר מספקים שירותי שאיבת מים במחיר זול , ממש לא קשה למצוא חברות מקצועיות עם קהל לקוחות גדול מאחוריהן אשר יספקו לכם שירות אישי ומקצועי בכל פעם מחדש.

שאיבת מים בבניין
שאיבת מים בבניין

חשוב לציין שכאשר הפעולה דורשת שימשו בביובית מיוחדת, עלות התפעול שלה תהיה בדרך כלל גבוהה יותר ולכן, גם עלות השירות יהיה גבוה יותר בהתאם.

מועד הזמנת השירות

חברות רבות המציעות שירותי ביובית זמינות ללקוחותיהם 24 שעות ביממה, יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שעלות השירות בשעות הלילה ובסופי שבוע יהיו ברוב המקרים גבוהים יותר מאשר במקרים בהם השירות יינתן בשעות העבודה הסטנדרטיות.

מיקום וגישה על מנת לבצע שאיבת ביוב

אם הקריאה היא למקום בעייתי ומרוחק מבחינה גיאוגרפית, דבר זה ישפיע ברוב המקרים על עלות השירות.
מעבר לכך, אם הגישה למקום תהיה מורכבת גם דבר זה ישפיע במידת מה על עלות השירות.